[LINUX:20991] Re: Ynt: Re: Ynt:

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 10:35:28 EEST

On Tue, 24 Oct 2000, Orhan Berent wrote:

> Peki o zaman soyle diyebilirmiyiz diyelim ki /htdocs/yedek altindaki linksiz
> depo edilmis dosyalari wget'le kesin arsivleyemeyiz.Ben butun parametreleri
> denedim
> wget -m -np -k -nH -o /dev/null http://www.domain/dizin/ yapamadigina gore
> demek ki wget'le bu is olmuyor.Daha evvel basina gelmis olan var mi acaba.
> (Amma da inat ettim ha wget icin) :)))
>
> Orhan Berent

Ben sorunu anlamadIm tam olarak doGrusunu isterseniz.. Size ait olan iki
makineyi mi aynI tutmaya CalISIyorsunuz? FTP Uzerinden wget CalIStIrIrsanIz
gayet gUzel olur.. http Uzerinden zordur wget veya benzerleri ile bunu
yapmak.. CUnkU bunlar Java Script parse edemezler.. O yUzden Java Script
ile link biyerlere gOnderilmiSse vs. bu programlar Cuvallar..
FTP eriSiminde bir problem olmaz ama..