[LINUX:20653] Re: linux internet server

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 17 Oct 2000 - 09:34:32 EEST

Selam,

> Bildigim kadari ile ipchains'in boyle bir kabiliyeti yok. Bu anlatilan
>tipik bir NAT tarifi. NAT 'se Linux icin ayri bir program. Benim
>denemelerimde FreeBSD IP-FILTER Firewall'deki NAT Linux'taki NAT
>programlarina gore daha kullanisli ve hizli gibi geldi.

Serdar Linux da hangilerini denedin?
ipnatadm ?
birde 2.4. kernellarda ipnetfilter var onu denedin mi?
NAT uzerine baya gidilmis cunku GUI olarak sadece knetfilter var
(arayan olursa).

Eger denedi isen ucu hakkindaki goruslerini yazabilirsen cok sevinirim.

Bu arada baska 2.4 deki ipnetfilter ile NAT yapan arkadas veya genel
olarak firewall yapan arkadaslarda gorus bilidirirse cok iyi olur.

Ornegin ben MASQ yaparken tek satir gerci ama olmadi MASQ sonra da
ugrasmadim.

IYI CALISMALAR

                                                        MURAT KOC