[LINUX:20652] Re: Ynt: SuSE 7.0

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Tue 17 Oct 2000 - 09:34:25 EEST

Cok Haklisiniz valla.. ftp.gazi.edu dan redhat cekiyordum, 1. iso yu
indirdim 3-4k gibi,
2.isoyu indiricem o da ne 2.iso yok. hatlar agirlasiyormus diye isolari
kaldirmislar.
Bu disarida boyle degil. 4-6k gibi hizlarda indirme yapabiliyorum.
niye yerel ftp lerde bogusayim ki?
Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi