[LINUX:20541] Re: Minik linux dagitimi

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Fri 13 Oct 2000 - 22:32:40 EEST

Ilginc bir adresti.
Dagitimlardan FreeSco yu indirdim. Tek disketteki yazilim. ethernet
kartini buldu. modemi tanidi. ag dagitma isini ustlendi.
ISP ayarlari kolayca oldu.....
Tek problem....
Modeme "hadi bakalim" diyememek ...
diskteki tum dosyalara baktim ama olmadi.
herhalde gozumden sacan bir sey var. diye Freesco sayfasinda dolastim. ama
orada da birsey bulamadim.
bu dagitimla ISP ye baglanan oldu mu?