[LINUX:20519] Slackware Mandreke Red Hat hangisi?

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Fri 13 Oct 2000 - 14:00:28 EEST

Merhaba,

Belki bu listede çok tartışması oldu ama hala sabit bir versiyonun
kullanıcısı olamadım. O yüzden bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yaklaşık 1 yıldan beri dönüşümlü olarak Linux kullanıyorum. Şu an Mandreke
7.0 bilgisayarda yüklü. Geçenlerde linux.org.tr'den RedHat 7.0'ı
ısmarlamıştım ama daha gelmeden bu listedeki RedHat 7 ile ilgili olan
şikayetler beni Red Hat'tan soğuttu. Zaten RedHat 6.2'sinide kurmuştum ama
update yaparken Mandreke'nin gösterdiği kolaylığı göstermemesi beni
kızdırmıştı yok üye olmam gerekirmiş, lisans gibi bir şeyler istemesi.
Redhat 7.0' kurucam ama bi isteksizlik olucak ve kesinlikle 3-4 gün sonrası
çok merak ettiğim Slackware'i kurmaya çalışıcam. Slackware 7.1 çıkmış galiba
ama yurtdışı online satış sitelerinde 40$ veya 16£. Zaten Amazon'da
Türkiye'ye satışının yasak olduğunu söylüyor. Heralde yakında
linux.org.tr'den alabilirim.

*Size sormak istediğim, siz bana hangi Linux'i tavsiye ediyorsunuz ve sizce
en Linux hangi Linux. Hangisini iyi öğrenirsem bir yerlere varırım ve
diğerlerini kulalnırken zorluk çekmem?*

Teşekkürler

Emre Deveci