[LINUX:20368] RE: 20234] Re: Anakart

From: M. Umut Karabudak (ukarabudak@cizgi.com.tr)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 15:40:36 EEST

Selam
http://www.linhardware.com/db/dispproduct.php3?DISP?2221 adresinde bu karta
ait yorumlar bulunmaktadir. www.linux-tested.com sitesinde de turbo linux
ile denenip testlerden gectigi gosterilmistir. Kendi denemelerimde
Mandrake7.1 ile sorun yasamadim.
Not: Yasar Bey'in sorunu kendine ozel oldugu icin burada tartismayi uygun
bulmuyorum. Bizim hakkimizda dusuncelerini iyi ya da kotu belirtenleri
gormek icin http://www.cizgi.com.tr/dusunceler.htm adresine bakabilirsiniz.

M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr