[LINUX:20367] RE: Ynt: toplu mail atmak

From: omer ALTIN (oaltin@gop.edu.tr)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 15:39:59 EEST

-----Original Message-----
From: linux@listweb.bilkent.edu.tr
[mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On Behalf Of M. Erdi Cinar
Sent: Tuesday, October 10, 2000 8:19 AM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:20337] Ynt: toplu mail atmak

Bu script yardimiyla atabilirsiniz. postala isimli shell scriptin icerigi :

---
cat $1 |
while read kullanici
do
   /usr/ucb/mail  -s "Butun Kullanicilara Duyuru !  " $kullanici < mesaj.txt
   sleep 2
   echo $kullanici

Atacaginiz mailin icerigi mesaj.txt dosyasinda olmali. Butun kullanici listesini <liste> isimli bir dosyaya atin. Her satirda bir sadece username olacak sekilde. Scripti komut satirindan postala liste yazarak calistirabilirsiniz.

Iyi dileklerimle, M. Erdi Cinar

----- Özgün İleti ----- Kimden: "Bilgi İslem Daire Baskanligi" <linux@bim.cumhuriyet.edu.tr> Kime: "Multiple recipients of list LINUX" <linux@listweb.bilkent.edu.tr> Gönderme tarihi: 10 Ekim 2000 Salı 08:21 Konu: [LINUX:20334] toplu mail atmak