Re: [LINUX:3670] EThernet karti

Ozgur Sahin (ozgur@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 19 Dec 1997 15:46:32 +0200 (EET)

On Fri, 19 Dec 1997, muhammed soyer wrote:

> kerneli kernel howtolarina bakarak yeniden config etmeye calistim
> make xconfig i kullandim oradan network device support kismini y olarak
> isaretledim ama bana hic ethernet karti ile ilgili birsey sormadi howtoda
> soracagindan bahsdediyor kart PnP ne 2000 uyumlu FPX diye bir marka 95
> altinda guzel calisiyor
> ilginiz icin tesekkurler

Network device support kIsmIna Yes derseniz eGer, benim bir network
adaptOrUm var demiS oluyorsunuz. Ancak nedir, ne deGidir diye size
direk olarak sormayacak, sadece network adaptOrUnUn tipini
belirtebileceGiniz bir kIsmI Enable edecektir. Sizin o kIsmI bulup NE2000
support kIsmInI Enable etmeniz yeterli olacaktIr.
Denedim olmadI diyorsanIz, dikkatinizden kaCan bir yerler var sanIrIm.

Kolay gelsin.

Ozgur Sahin
Gazi Universitesi ozgur@flipper.bitav.org.tr
Teknik EGitim FakUltesi ozgur@sirius.gazi.edu.tr