Re: [LINUX:1890] Linux boot etmiyor

M. Mithat Bayramgil (mithat@mmb.phys.hun.edu.tr)
Sat, 2 Nov 1996 08:50:17 +0200 (EET)

On Fri, 1 Nov 1996, Ibrahim Akyildiz wrote:

> Selam, pentium bir pc ye linux kurdum fakat boot etmiyor, boot sirasinda L
> LIL- satiri gelip cakiyor.Neden oldugu konusunda yardimci olabileceklere simdiden tesekkurler.-Ibrahim

selamlar

li deyip mi cakiliyor

lilo deyip mi cakiliyor

li deyip cakiliyorsa hdd setting lerinize setup dan bakin
bu genellikle lba olandisklerin lba siz kullanilmasindan oluyor (benim
gorduklerimde baska sebeplerde olabilir ) hardisk buyuklugunu de bildirir
seniz net bir sey soyleye bilirim

lilo deyip cakiliyorsa ve liloconfig islemin yaptiysaniz
fdd den boot disketi ile acip mount root=/dev/hda1 (scsi olmayan bir hhd
niz var ve ilk bolumu linux sa ) yazarak acin ca aciliyor mu
aciliyor ise lilo yazip entere basinca ne mesaj veriyor yollarsaniz kesin
birsey soyleyebilirim

iyi calismalar
Mustafa Bayramgil 2/11/1996//saat 08:50