Re: sb16

bilgin sonmez (bilgin@bimel.com.tr)
Tue, 13 Aug 1996 19:42:59 +0300 (EET DST)

Merhaba,
IRQ7 'yi normal olarak LPT1 kullanir, karti goren kernelde lpr disable
edilmis, digerinde ise acilmis olabilir. ayni IRQ dan iki device
calismayacagi icin ....
tahmin tabii, umarim ise yarar.
saygilar.

--
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the views
of my employer.

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr