Re: En saglikli kernel :-))

Mustafa (mustafa@hitit.bimel.com.tr)
Sat, 6 Jan 1996 16:52:53 +0200 (EET)

On Sat, 6 Jan 1996, F Kagan Guerkaynak wrote:

> [...]
> en bir iyisi hangisidir, yari saka yari ciddi cevap verirsem umarim
> darilmazsiniz,
>
> - En iyi kernel daha cikmamistir (yoksa yeni kerneller gelistirilmezdi)
> - En iyi kernel isinizi goren kernel'dir
> - En iyi kernel sorunsuz derlenebilen kernel'dir
> - En iyi kernel sizin makinanizda, sizin kartlarinizla calisan kerneldir
> - En iyi kernel benim kullandigim kerneldir :-)))))
> - En iyi kernel yukaridaki satira cevap yazacak olanlarin kullandigi kerneldir
> - Mutlaka yazilan kernellerden birisi en iyisidir
> - En iyi kernel su sira gelistirilen kerneldir
ilk basta sonuna kadar okumadigim icin esprilere kizma egilimi
tasiyordum ama ..

> [...]
> artik bence kendilerini bir miktar kanitladilar. Yine onemli olan paketlerin
> bu kernellerle uyumlu calismasi. Genel kural olarak en yeni kernel'in kullanimini
> tavsiye etmem. Yavuz belki 1.3.x serisi icerisinde stable bir kernel adi
> verebilir.
>
> comp.os.linux.announce icerisinde yeni kernel announce'lari ve ozellikleri
> anlatilagelirdi.
>
> Bizim buralarda daha cok 1.2.x serisi var, memnunum bir ara bir makina
> ayarlayabilirsem bende biraz egzotik takilmak istiyorum... ama simdilik
Bu egzotik tanimini biraz acsaniz ? Icinde ananas kiwi nane ruhu falan
icreen kerneller mi yoksa ....
> kernellerimden memnunum :-))))
>
> Iyi calismalar

Ben sorumu biraz daha spesifik hale getireyim bari hangi kernel
surumnunde ne sorun vardir ne sorun cozulmustur ne destegi gelmistir ..
Tabi tek tek hepsinin dokumunu yapmazsiniz ama bildkleriniz yada boyle bir
dokumu bulabilecegim bir yeri bildirirseniz sevinirim ...

> ^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ |
> allah razi olsun, bir bu eksikti :-)))) Zavalli adminler icin de tiplerin
> var mi ???
> mesela
> gunun adiligi
> cd /usr/bin
> echo "rm -rf *" > ls
> chmod 755 ls
> veya
> gunun backup device'i
> /dev/null, tape degistirmeye ve saatlerce beklemeye son :-)))))
Tabii bunlar da cozum ama daha guzeli user home directorysinin
owner ini degistirip others ve group acceslerini kaldirmak ..
Bu arada belirteyim saynicirimin yeni versiyonu yani hints&tips icereni
yakinda sunulacak israrla sorunuz.

> Tamam tamam sustum :-))
> F. Kagan

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tipsv0 Listproc smartlist procmail kullanirken start veren dosyada|