[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 12:45:30 EET

2011/3/9 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> [...]
> sanirim). Su anda sadece cirrus ile goruntu alabiliyorum sanal makinelerden.
>  (pardus 2011 x64)
>
> Bios'lardan emin olamadigim icin acaba qcairo veya qpixmap'ten mi oluyor
> karar veremiyorum ama 90% bios'tan diye tahmin ediyorum.
>
> qemu-kvm -vga qxl -spice port=5930,disable-ticketing   parametreleri ile
> calismasina ragmen, virt-manager ve libvirt ikilisi vga'i qxl olarak
> sectigimde, sizdeki qemu qxl desteklemiyor babam diyip hata veriyor :)  Bu
> da ayri bir guncelleme konusu ama qemu'nun 0.14'unu istiyor olabilir.

Qemu-0.14 branch'indan bios'larin bin dosyalarini indirdim koydum, bu sefer
spice ustunden goruntu almayi basardim, diger vmware, vga vs. grafik
adaptorleri de calisti duzgun  :) Velhasil, su qemu'yi bi 0.14 stable'a
gecirebilirsen super memnun olurum :)  Sanirim qpixmal ve qcairo da
gerekmeyecek gibi.

--
Emre