[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 22:45:24 EET

2011/3/8 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Pakete denemesi kolay olsun diye spice yamalarını da almıştım ama BIOS
> lara
> dokunmamıştım. Onu hallederiz.

BIOS'lari da alabilirsek memnun olurum. Bugun test etmeye calistim,
calisiyor gorunuyor ama ekrana hicbir sey gelmiyor. Ayni cirrus disindaki
diger vga bios'larin calismadigi gibi (buna ayrica hata raporu acicam
sanirim). Su anda sadece cirrus ile goruntu alabiliyorum sanal makinelerden.
 (pardus 2011 x64)

Bios'lardan emin olamadigim icin acaba qcairo veya qpixmap'ten mi oluyor
karar veremiyorum ama 90% bios'tan diye tahmin ediyorum.

qemu-kvm -vga qxl -spice port=5930,disable-ticketing   parametreleri ile
calismasina ragmen, virt-manager ve libvirt ikilisi vga'i qxl olarak
sectigimde, sizdeki qemu qxl desteklemiyor babam diyip hata veriyor :)  Bu
da ayri bir guncelleme konusu ama qemu'nun 0.14'unu istiyor olabilir.

> Saglikli calismasi icin Qemu'yu da 0.14'e guncellemek gerekebilir sanki.
>
>  Evet bunu dün yapılacak listeme yazdım da ondan önce bir iki başka iş var,
> onları bitirip yapayım.

Tamamdir, sabirsizlikla bekliyorum yukardakilerle birlikte. :)

--
Emre