[Gelistirici] Staj ve GSoC Proje Önerilerilerinizi Bekliyoruz

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Mar 2011 Cum 08:44:40 EET

On Thursday 03 March 2011 23:19:01 Renan Çakırerk wrote:
> Staj ve GSoC için proje önerilerinizi 9 MART ÇARŞAMBA  gününe kadar bu
> maile cevap olarak aşağıdaki formatta yazmanızı rica ederim. Projeler 4

Geçenlerde İbrahim ve Ozan ile konuştuk, kullanıcılar hata girdiğinde konsol
komutlarıyla çıktı alıp göndermelerine daha insancıl bir alternatif çok iyi
olur. Menüdeki bir girdiye bastıklarında masaüstünde/ev dizininde o günün
tarihini de içeren isimli bir dizin içine ilgili dosyaları üretip koyması
gibi...

Bunu aslında staj dönemi gelmeden hemen geliştirebiliriz, ama Pardusesk
durumlarla bu sonsuza ıraksayacaksa, bari projeye çevirelim, taze
katkıcılarımızdan biri yapmış olsun böylece diye not düşeyim dedim.

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->