[Gelistirici] Staj ve GSoC Proje Önerilerilerinizi Bekliyoruz

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Mar 2011 Cum 08:43:01 EET

On Thursday 03 March 2011 23:19:01 Renan Çakırerk wrote:
> Staj ve GSoC için proje önerilerinizi 9 MART ÇARŞAMBA  gününe kadar bu
> maile cevap olarak aşağıdaki formatta yazmanızı rica ederim. Projeler 4

Proje adı: Pardus Çok Oturumlu Giriş desteği

Amaç: xorg 6.9/7.0 sürümlerinden itibaren sunulan ve çok kullanıcının aynı
bilgisayara aynı anda girişini yönetebilen çok oturumlu giriş (multiseat)
özelliğini Pardus'a kazandırmak.

Yapılacaklar: Kernel'in gerekli sayıda input device desteğini sağlamak, xorg
ve giriş yöneticisi KDM (ama idealde ÇoMaK için diğerlerini de göz önünde
bulundurmak harika olur) gerekli şekilde düzenlenmeli.

Ön Şartlar: Kernel ve Xorg hakkında ileri seviye yapılandırma tasarlayabilecek
kadar bilgi sahibi olmak?

Zorluk: ?

Referanslar: http://www.linuxtoys.org/multiseat/multiseat.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Multiseat_configuration

hamiş: Ben bunu elden geldiğince doldurdum ama zorluk derecesi saptamam zor,
mentoru da haliyle ben olamam. Ama birinci sınıf staj/gsoc projesi gibi
görünüyor. 3-4 haftada biteceğine eminim, hatta kısa olabilir, kısa olursa
diğer DM'lerin desteği de projenin parçası haline gelir vb.

Mentorluğunu üstlenmeye gönüllü biri Ön Şartlar konusunda daha doğru şeyler
yazıp zorluk derecesi belirlerse misler gibi olur bence...

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->