[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 15:06:44 EET

31 Ocak 2011 01:01 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Bu tartışmaya "Kullanıcı dizinleri" başlıkla tartışmaya devam etmeme
> nedenlerime benzer sebeplerle devam etmeyeceğim. Anlayışla karşılayacağınızı
> umarım.

Lütfen "Anıl olayı kişileştiriyor" diyenler, en azından tartışmayı
bıraktığımı açıkça yazdıktan sonra bunu yapmayı kesebilir mi?

paket: bilesen/hede
--------gelistirici1: ack
--------gelistirici2: ack
--------bilesensorumlusu: ack

geliştirici1 yerinde ben de olsam başka bir geliştirici de olsa,
geliştirici2'nin yerinde de bileşen sorumlusu dışında hangi geliştirici
olursa olsun rahatsız olacağımı söylüyorum her mesajımda açıkça. Bu olayı
kişileştirmek oluyorsa evet olayı kişileştiriyorum. Lütfen açıkça söylediğim
bir şeyi en azından bundan sonra tekrarlamayınız.