[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
31 Oca 2011 Pzt 12:31:28 EET

Merhaba,

On Mon, 2011-01-31 at 01:01 +0200, Anıl Özbek wrote:

> Bu tartışmaya "Kullanıcı dizinleri" başlıkla tartışmaya devam etmeme
> nedenlerime benzer sebeplerle devam etmeyeceğim. Anlayışla
> karşılayacağınızı umarım.

Anlayışla karşılayalım karşılamasına da, mail thread'ini tamamen kişisel
bir rahatsızlığınızı konu ederek siz başlattınız, anlayabildiğim
kadarıyla da konunun kişisel tercihleri de içeren bir çekişme haline
gelmesinden rahatsız olarak da sonlandırmayı tercih ediyorsunuz.
Gerçekten merak ediyorum, "benim ACK verdiğim pakete benden sonra ACK
verilmesini bana güvenilmediği şeklinde yorumlarım" anafikriyle başlayan
bir tartışmanın kişselleşmeyeceğini mi umuyordunuz ? En açık haliyle
yazayım, bence alınganlık ediyorsunuz.

Bir de işin paketi review bekleyen geliştirici yönü var atladığınız :
benim paketime tamamen farklı alanlarda uzman iki kişi ACK verse, mutlu
olurum, farklı gözler de incelemiş ve hata bulamamış diye. Bileşen
sorumlusu da birden fazla göz incelemiş der, içi daha rahat eder.
Bunları engelleyecek bir kural koymak yerine sizi o ikinci ACK'ın size
dair bir yorum yapmadığına inandırmak her açıdan daha karlı bence. Bunca
yıldır bu listeye üye bir geliştirici olarak şunu söyleyebilirim en
azından: hiç bir geliştirici (gerçekten review yapmak istemese) sırf "bu
adamın review'larına güven olmaz" diye liste tutmaya zaman ayırmaz,
o adamların ACK verdiği paketleri tekrar tekrar incelemeye uğraşmaz.

Mailin sonunda tamamen alakasız bir konuya atıfta bulunuyorsunuz, onun
da ne gereği vardı, pek bilemedim.

--
Görüşürüz,
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i
miserable because i listened to pop music ? - rob [nick hornby / hi fi]