[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
31 Oca 2011 Pzt 09:49:19 EET

On Monday 31 January 2011 03:58:58 Erdem Bayer wrote:
> Sonuç olarak "ack veren geliştiricilerden birisi üst bileşen sahibi de
> olabilir, o zaman review isteğini açan geliştirici bütün ack'ları
> toplasın alt alta, baksın depoya girmeye yetiyor mu" gibi öneriler ile
> gelmeden önce bu thread'i başlatan arkadaşın söylediği ilk cümleyi bir
> daha okuyalım:
>
> "Bir paketi inceledikten sonra ve onun hakkında ACK verdikten sonra
> bileşen sorumlusu olmayan bir geliştiricinin o pakete gelip ACK
> vermesinden rahatsız oluyorum."

Rahatsızlığınıza saygı duyarım; ama thread'i başlatan kişinin aşağıdaki
cümlesini de oku:

"Benim incelemeyi adam akıllı yapmadığımı düşündüğü için bunu
yaptığını düşünürüm."

[Aşağıdaki kısmı herkese hitaben yazıyorum]

Birbirimizin yaptıklarından bu tür çıkarımlar yapmadan, düşüncelerimizi
"mantıksız" veya "saçma" olarak nitelendirmeden sakin bir şekilde tartışalım
lütfen. Bu rahatsızlığınız, 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. İyi ki dile
getirdiniz. Ben de dikkat etmeye çalışırım bundan sonra; ama lütfen buradaki
insanların amaçlarını unutmayalım; kırıcı olmayalım.