[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 07:40:02 EET

On Mon, 31 Jan 2011 03:58:58 +0200
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Fethican Coşkuner demiş ki:
>
> "Her review yapan kendi yorumu için ack veriyor bu bile gerektiğinde
> 2'den fazla geliştiricinin ack vermesi için geçerli bir sebeptir
> bence."
>
> Üç harfli bir kelime ile geliştiricilerin aktardığı yorumların
> çeşitliliği konusunda birisi beni bilgilendirebilirse sevinirim.

   Eğer Anıl'ın bahsettiği konuyu yanlış anlamadıysam eğer 2 ack'tan
sonra hala paket üzerinde değişiklik yapılması gerek diyen geliştirici
daha sonra bug:comment mailini görünce gidip ack vermemeli diyor. Ben
gidip vermeli diyorum çünkü paket içerisinde değişiklik yapılmış 3.
review'ı yapanın yorumu yüzünden.

---
Fethican