[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Oca 2011 Paz 21:02:21 EET

On Sat, 29 Jan 2011 15:43:05 +0200
Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> wrote:
>  Ben pakete ACK verdikten sonra tüm Pardus geliştiricileri
> de gelip paketi inceleyebilir, bununla ilgili bir sorunum yok ama bu
> geliştiricilerden bileşen sorumlusu olmayanların pakete ACK vermesi
> beni rahatsız eder. Benim incelemeyi adam akıllı yapmadığımı
> düşündüğü için bunu yaptığını düşünürüm.

 Konunun geri kalanına bir şey yazmayacağım, ancak başka birinin ack
vermesini senin paketi iyi incelemediğini düşünmesine yormanı
anlamıyorum, böyle düşünmenden de huzursuz oldum. "Ne gerek var,
inceleme bekleyen başka paketler var, onlara enerjinizi vermeniz daha
iyi olur" gibi bir şey desen anlarım, ama şahsına yönelik kasıtlı bir
şeymiş gibi yorumlaman aklıma yatmıyor. Bugzilla, geliştirici listesi
vb. ortamlarda yaptığımız şeyleri kişisel / şahsına yönelik olarak
yorumlamamanı tercih ederim.