[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 16:44:12 EET

2011/1/29 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> Buradan bunu çıkarmak pek de zor olmasa gerek?

Neyse ..

Bu dağıtımda bir gün fazladan review'ler yapılacağı ve bunun birilerini
rahatsız edeceği hiç aklıma gelmezdi, aylarca review'de bekleyen paketler
ağlıyor şu anda, mutluluk göz yaşları bunlar.

Fazladan review'e önlem almak yerine bugzilla'da - eğer görülebilir bir
yerde değilse - review raporları için bileşen sorumluları ortalık bir yere
yazılabilir, review yapan da bileşen sorumlusu ne yazmış / yazmamış kolayca
görür ve yanlışlıkla depoya almalar olmaz.