[Gelistirici] Pisi.vim - Paketçilier için Vim eklentisi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Oca 2011 Cum 19:02:08 EET

On 28.01.2011 16:22, Anıl Özbek wrote:
> Merhaba,
>
> 14 Aralık 2010 01:11 tarihinde Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr
> <mailto:serdar at pardus.org.tr>> yazdı:
>

>     O betiklerin hepsi paket yapılıp dağıtımın içine alınacak betikler
>     değil, bir
>     "checkelf" dağıtıma alınabilir "pardus-developer-tools" gibi bir isimli
>     paketin içerisinde, ama misal "change-distro-tag-in-pisi-files"
>     betiği her daim
>     kullanılan bir betik değil, paketin içinde dağıtıma almak pek
>     mantıklı değil
>     bence.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/playground/pardus-dev-tools/

burada zamanında bu işe girişmek için açtığım bir yer var. Betikleri
trunk/scripts'ten buraya alıp, burdan paket çıkarabilirsiniz.

Şu anda benim sıfır kurulum bir makinede mutlaka yaptığım şeyler şunlar:

bump
checkout-fedora
dl-suse
checkelf
checklib
compare-files
pisimerge

betiklerini /usr/bin'e kopyalamak.

* vimrc'yi değiştirmek.
* /etc/profile.d dizinine EDITOR="vi" yapan bir betik koymak

--
Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng