[Gelistirici] Pisi.vim - Paketçilier için Vim eklentisi

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
28 Oca 2011 Cum 16:22:43 EET

Merhaba,

14 Aralık 2010 01:11 tarihinde Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr> yazdı:

> O betiklerin hepsi paket yapılıp dağıtımın içine alınacak betikler değil,
> bir
> "checkelf" dağıtıma alınabilir "pardus-developer-tools" gibi bir isimli
> paketin içerisinde, ama misal "change-distro-tag-in-pisi-files" betiği her
> daim
> kullanılan bir betik değil, paketin içinde dağıtıma almak pek mantıklı
> değil
> bence.

pardus-developer-tools benzeri bir paketin güzel olacağını düşünüyorum.
Paketçilerin işine yarayabilecek, geliştiricilerin kullanabileceği diğer
genel amaçlı betikler için böyle bir paket yapılabilir mi?

Eğer bunun için şu an kimsenin zamanı yoksa checkelf betiğini ve bu betiği
kullanan bir servis menüsünü pisiyap paketine ekleyeceğim. Daha sonra bu
betik bir pakete girerse pisiyap'tan betiği silip, servis menüsünü bırakırım
ve bu pakete bağımlılık yazarım. Bu çok fazla istediğim bir durum değil,
betiğin gelişimini de takip etmem ve kopyala yapıştırmayla güncelleme yapmam
gerekecek. Hem de diğer güzel betiklerden yine haberim
olmayacak, pardus-developer-tools benzeri bir paket olsa oradaki betikleri
inceleyip, paket yaparken işime yarayabilecekleri kolayca kullanabilirim ve
bunların kullanımını kolaylaştırıcı servis menüleri, belgeler vs.
yazabilirim.

> scripts altındaki betikler de bir kere daha tasnif edilse güzel olur
> aslında,
> sık kullanılanlar bir klasöre alınıp sonra paket haline getirilebilir.
> Taliplisi çıkmazsa bu işi üstlenebilirim ;)

+1