[Gelistirici] Ciddi sorunlar, sesli düşünceler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
27 Oca 2011 Per 14:58:17 EET

Salı 11 Ocak 2011 günü (saat 11:56:47) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Araya başka şeyler girdi; başlayamadık. Bu konudaki fikirleri de bir an önce
> alıp karar versek çok iyi olacak.

Kurumsal 2 üzerinde skype bağımlılıklarını compat32-* isimi altında paketledim. Paketler
/usr/lib32 ve /usr/lib32/pkgconfig dizinlerine gerekli dosyaları koyuyorlar, başka bir
şey taşımıyorlar.

Paketler 32-bit farmlar tarafından es geçilecek şekilde ExcludeArch bilgisi içeriyor.

Kurumsal 2 sürümü için acil olduğu için daha fazla beklememek adına, bu paketleri depo kökünde
compat32 isimli bir bileşene yerleştirdim.

Şu anda skype çalışır hale geldi.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux