[Gelistirici] 2011 depoları

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 17:33:16 EET

Selamlar,

Bir haftadır bilgisayar başında olmadığımdan depoları ancak
görebildim. Öncelikle 2011 için herkesin eline sağlık diyorum.

2011 svn'ine bakınca alışık olduğumuz gibi bir devel-stable ikilisi
yerine testing-devel ikilisi görüyorum. Bunlara yakında bir de stable
eklenir herhalde. Bu depo geçişleriyle ilgili geliştirici listesinde
bir mesaj göremedim. Belki ben kaçırmış olabilirim diye bir sorayım
istedim; bu depolara nasıl paket alacağız, depolar arası geçiş nasıl
olacak?

İyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel