[Gelistirici] Ciddi sorunlar, sesli düşünceler

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
15 Oca 2011 Cmt 11:16:13 EET

04 Ocak 2011 Salı günü (saat 17:01:34) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
>   Selamlar,
>
> 2011 sürümü için ciddi sorunlarımızı tartışalım, çözümler bulalım.
>
> 0- Skype paketi sadece 32 bit dağıtıldığı için (Ubuntu için hazırlanmış 64
> bit  de aslında 32bit), 64bit depoya, Skype'ın bağımlılığı olan 32bit
> paketleri(alsa-lib vs) de almamız gerekiyor ve bunların 64bit olanlarıyla
> çakışmadan, mutlu mesut yaşayabiliyor olmaları lazım. Wine için de benzer
> bir  durum var, 64bit Pardus'ta, 32bit Windows uygulamalarını wine'da
> çalıştırabilmek için yine, wine ve bağımlılıklarının da 64bit depoya
> [...]

Bu sorunlarımızdan:

0, 1, 2, ve 8 halen çözülmedi/kararlaştırılmadı. Geri kalanlarsa çözüldü ya da
çözülmek üzere.

Özellikle 0 ve 1'i sürüme kadar yetiştirebilirsek güzel olur. Paketlerin
tamamlanması ve geçiş işlemleri zaman alacağı için yine sürüm sonrasına
kalacak gibi gözüküyor.

--
Gökçen Eraslan