[Gelistirici] MySQL 5.5

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 20:40:29 EET

Selamlar

Prş, 2011-01-13 tarihinde 18:27 +0200 saatinde, H. İbrahim Güngör yazdı:

> Kurumsal2 RC den bahsetmiyorum Erdem, nihai sürümden bahsediyorum. Neyini
> anlamadım anlamıyorum.

Anlayamadığım nokta Kurumsal sürümün ne olduğu konusunda neden ikimizin
anlayışı arasında bu kadar büyük bir uçurum bulunduğu ve bu fikir
ayrılığını nasıl giderebileceğimizdir.

Kurumsal2 sürümü şu an RC seviyesinde olmasına rağmen projelerimizde ve
sunucularımızda aktif olarak kullanılmaktadır. Yükseltmeyi tehlikeli
görüp 2011 sürümünün çıkış tarihinin yakın olması sebebiyle depoya
almaktan çekindiğimiz güncellemeler, şu anda projelerimizde aktif olarak
kullandığımız, müşterilerimize kurduğumuz ve kurmalarını tavsiye
ettiğimiz tüm bilgisayarlara gitmektedir.

2011 için gösterdiğimiz bu özeni lütfen Kurumsal2 için de gösterelim,
Kurumsal sürümün fiili nihai sürüm tarihi aylar öncesiydi.

Kimseden başka bir çözüm önerisi gelmediğinden ve sorun aynen devam
ettiğinden daha önce birkaç kere daha ileri sürdüğüm öneriyi bir kere
daha yineleyeyim: Kurumsal2 için nihai sürüm tarihini beklemeden hemen
bugün stable-devel ayrımını yapalım, böylece ben her kritik güncelleme
sonrası bu tartışmayı en baştan yapmak zorunda kalmayayım, sen de
güncellemelerin test edilirken kritik kullanıcıların bu güncellemeden
etkilenmeyeceğinden emin ol. Nasıl fikir?

Saygılarımla
Erdem Bayer