[Gelistirici] MySQL 5.5

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 16:39:35 EET

On Thu, 13 Jan 2011 16:30:18 +0200
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar

> Sadece bir hatırlatma:
>
> Biliyorum biraz geç olacak ama bundan sonra bu tip kritik kabul
> ettiğimiz değişiklikleri Kurumsal sürüme almak için de 2011 için
> gösterdiğimiz çekingenliği göstermemiz gerektiğini düşünüyorum.
>
> Birçok müşterimize Kurumsal2 sürümünü kuruyoruz, bütün projelerimizde de
> Kurumsal2 kullanıyoruz, bunu unutmayalım.

2011 için kritikten derken Kurumsal2 için kritik değil anlamında demedim.
2011'in çıkmasına günler vardı, Kurumsal içinse ay/aylar vardı bu yüzden daha
fazla test edip sorunlu bulursak geri alabilirdik. Ancak bu işlemi 2011 için
yapamayabilirdik.

Elbette biliyorum Kurumsal2'nin ne olduğunu ve kullanıcı kitlesini.
Hatırlatmana gerek yoktu. Sağol yine de.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim () pardus ! org ! tr>