[Gelistirici] MySQL 5.5

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 16:30:18 EET

Selamlar

Sal, 2011-01-04 tarihinde 11:42 +0200 saatinde, H. İbrahim Güngör yazdı:
> Bu değişiklik kritik olduğundan 2011 için yapmıyorum. Kurumsal'a
> birazdan
> değişiklikleri yansıtacağım. mysql-lib paketini de yeniden adlandırıp
> mysql-libs yapıyorum.

Sadece bir hatırlatma:

Biliyorum biraz geç olacak ama bundan sonra bu tip kritik kabul
ettiğimiz değişiklikleri Kurumsal sürüme almak için de 2011 için
gösterdiğimiz çekingenliği göstermemiz gerektiğini düşünüyorum.

Birçok müşterimize Kurumsal2 sürümünü kuruyoruz, bütün projelerimizde de
Kurumsal2 kullanıyoruz, bunu unutmayalım.

Saygılarımla
Erdem Bayer