[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 14:13:01 EET

12 Ocak 2011 14:00 tarihinde Akın Ömeroğlu <akin at pardus.org.tr> yazdı:

> Malumunuz olduğu gibi Windows Vista ile birlikte Windows'ta My Documents
> altında bulunan Resimler ve Müzikler klasörünü bu klasörden çıkarıp bir üst
> seviyeye aldı. [1]

Ama herkes taktir eder ki bir Alex değil.

> Ben kolay ulaşılması için hem bu dizinlerin ev dizinin altına alınmasını
> hem
> de yüklü gelen Amarok, Digikam vs gibi yazılımlarının ön tanımlı bu
> dizinlere
> bakması gerektiğini düşünüyorum.
>
> Bu yüzden ev dizinine taşınma konusuna +1
>
> Not: Herkes ortaya caps koymuş. Bir tane de benden gelsin.
> http://bit.ly/gqpP6H :P

Caps üzerinden bakalım:
Computer > C > Users > User-Name > My doc, my pics, my shoes
Sistem > home > maidis > Belgeler > Resimlerim, belgelerim, ayakkabılarım

Ulaşma konusunda bir fark göremiyorum?

Belgelerim konusunda son capsimi de sunmanın vakti geldi, beni buna siz
zorladınız:
http://reallyrome.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/2005_07_21_shrek_cat.jpg