[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Ali Işıngör isingor at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 14:10:55 EET

2011/1/12 Akın Ömeroğlu <akin at pardus.org.tr>

> On Wednesday 12 January 2011 13:20:24 Koray Löker wrote:
>
> Selam,

> Hazır Koray HCI uzmanı demişken lafa gireyim. Kullanıcı listesini takip
> edenlerin muhtemelen öğrendiği gibi 2010 yılı içinde mevcut sürümlerin
> arayüzlerinin değerlendirilmesine yönelik olarak Bahçeşehir üniversitesi
> ile
> bir çalışma gerçekleştirdik.
>
> Çalışma neticesinde oraya çıkan tavsiyelerden biri kullanıcının bu sık
> kullandığı klasörleri ev dizinine taşımak gerektiği yönünde oldu.

Bu çalışma eğer devlet sırrı değilse, bizlerle de paylaşsanız? Birisinin
benim göremediğim hayali bir metni referans göstererek konuşması, son derece
can sıkıcı çünkü...

Zamanında Yıldız Üniversitesi'nde yapılan çalışma için Erkan "Işıl'dan
isteyin göndersin." demişti. Işıl'dan bunu istememe rağmen araya her iki
tarafın da iş yükü girdi, ben de unuttum tekrar istemeyi. O çalışmayı da
göremedik gitti.

Not:  Kişisel olarak Mac yönteminin daha doğru olduğunu düşünüyorum, o ayrı.

ali