[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 13:56:20 EET

2011/1/12 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> Ev dizinindeki Belgeler dizini yeterince ortadadır. Ayrıca bir dizin içinde
> olması da birlikten kuvvet doğar'ı desteklemektedir.

Music, Movies gibi en temel bir dizine erişmek için iki dizin alta girmek
kadar saçma bir şey olamaz. Ev dizini de bir dizin sonuçta. Kaldı ki benim
ev dizinimde öntanımlı gelen iki üç dizin dışında hiçbir dizin yok, birinin
gidip de ev dizinine "Victoria's Secret", "Karışık MP3" diye dizin açacağına
da pek ihtimal vermiyorum, ya Desktop dizini içine açar, masaüstünde görür;
ya da birlikten kuvvet doğar hesabı Diğer diye bir dizin oluşturur ev
dizininde.

Mac'in ev dizini hiyerarşisine benden +1.

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net