[Gelistirici] Eclipse paketlerinin adlarında değişiklik

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
8 Oca 2011 Cmt 20:41:20 EET

08 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 20:01:06) Gökhan Özbulak şunları yazmıştı:

>  Ben de sonradan farkettim, bu degisiklikleri deliver edecegim yalniz
>  bir konuda danismak istiyorum: Eclipse'in pspec dosyasinda
>  eclipse-sdk-binary (eclipse-binary degil) icin daha once conflict
>  tanimlanmis fakat artik boyle bir paket uc dagitimda da yok, dolayisiyla
>  conflict tanimini kaldirmak istiyorum. Bu uygun mudur?

Ta 2008->2009 geçişinde paketler merge edilirken var conflicts etiketi,
r62970'da var gözüküyor. 2008'de varmış bu conflict herhalde, 2009'da eclipse-
sdk ile başlayan bir paket yok çünkü. (2009 süresince de yoktu diye tahmin
ediyorum) 2011'e merge ederken de yazmaya gerek yok.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux