[Gelistirici] Eclipse paketlerinin adlarında değişiklik

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
8 Oca 2011 Cmt 20:01:06 EET

 On Sat, 8 Jan 2011 17:34:25 +0200, Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>
 wrote:
> 08 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 17:28:54) Gökçen Eraslan şunları
> yazmıştı:

> + Replaces yazıp distribution.xml'e obsolete olarak işaretlersen de
> güzel
> olur.

 Ben de sonradan farkettim, bu degisiklikleri deliver edecegim yalniz
 bir konuda danismak istiyorum: Eclipse'in pspec dosyasinda
 eclipse-sdk-binary (eclipse-binary degil) icin daha once conflict
 tanimlanmis fakat artik boyle bir paket uc dagitimda da yok, dolayisiyla
 conflict tanimini kaldirmak istiyorum. Bu uygun mudur?

 Iyi calismalar

 --
 Gökhan Özbulak / go
 Pardus -- Tübitak/UEKAE