[Gelistirici] playground/sdalgic/2011/system/base/file - Bump file to 5.04 version, many changes in the pac...

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Oca 2011 Paz 11:47:04 EET

On 02.01.2011 09:48, Serdar Dalgıç wrote:

> file paketi bizde çok geride kalmış, playground'umda 5.04 sürümüne
> yükselttim, Debian(ubuntu), fedora ve mandriva'dan işe yarayacak
> patchleri aldım, testlerini yaptım. Pisi'nin fonksiyonlarında herhangi
> bir sorunla karşılaşmadım. (paket kurma, kaldırma, index oluşturma,
> pisi info -F, v.s.) Test edip yorum yapabilir misiniz?

Zamanında 5.x serisine çektik file'ı. (2009 sürümü öncesi). Sonra çok
ciddi ve anlamsız sorunlar çıkmaya başladı. Perl paketi derlenirken bazı
dosyaları file yanlış tanıyordu bu zincirleme reaksiyonlar sonucu
açılmayan sistemlere sahip olmuştuk. Tam case'i ben hatırlamıyorum ama
Gökçen veya Onur hatırlıyor olabilir. svn log'larında tekrar eski sürüme
çekerken ne yazmışız ona da bakılabilir. O case'i bulup ona bir bakmak
lazım.

--
Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng