[Gelistirici] 64 bit mimari için Skype

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
23 Şub 2011 Çar 16:44:37 EET

Merhaba,

Pisi'deki yeni buildTYPE() özelliği ile 2011 için playground alanımda Skype için gerekli
paketleri hazırladık (Fatih Aşıcı ile). Ofis'te açıp denedik ve kusursuz bir şekilde çalıştı. Hem
video hem de ses konusunda bir sıkını yok şimdilik. Pulseaudio içine pulse-32bit
paketini de hazırlayabiliriz sadece( bu optional ama).

Paketlerde elimden geldiğince ana yapısını değiştirmedim. Zaten diff çıktılarına
bakarsanız göreceksiniz. Bir tek skype ve libv4l köklü değişikler var.

Aşağıdaki paket sahipleri PG'deki paketleri gözden geçirebilir mi ? Ona göre
paketleri merge etmeyi düşünüyorum. Paketlere ACK/NACK vermeniz yeterli
olacaktır. Tabi NACK'lar için nedenini de bekliyorum :)

Onur Küçük:
    libvorbis
    libogg
    libv4l