[Gelistirici] corporate2/devel/hardware/printer/cups - Fix locale aware character conversion.

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
23 Şub 2011 Çar 08:42:19 EET

On Wed, 23 Feb 2011 00:27:22 +0200
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

>  cups'ın birçok yerinde strcasemap ve strncasemap fonksiyonları
>  kullanılıyor.
>  Gönderdiğim yama sadece cgi ile ilgili olduğunu düşündüğüm yeri
>  düzeltiyor.
>  Tüm fonksiyonları ascii karşılığıyla değiştirmemiz lazım. Türkçe
>  yerelde
>  patlayan başka yerler de olabilir :/

Yamayı test ettim, daha düzgün bir çözüm olmuş eline sağlık. Evet çok fazla
yerde tolower(), strcasecmp ve strncasecmp() çağrılıyor. Cups çılarla konuşup
ACK aldıktan sonra tüm değişiklikleri hazırlarsak yamanın daha kolay kabul
edileceğini garanti etmiş oluruz.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>