[Gelistirici] urgent listesindeki paketler

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
10 Şub 2011 Per 14:33:19 EET

On Thu, Feb 10, 2011 at 10:54:31AM +0200, Fatih Aşıcı wrote:
>Selamlar,
>
>Merge edilmeyen paketlerin sahipleri niye merge etmediklerini bir yere
>yazarlarsa iyi olur. Zira bu paketlere - aylar önce bildirdiğimiz şekilde -
>herhangi bir geliştirici müdahele edebilir. Hatta bu paketleri üzerine de
>alabilir. Eğer hiç ilgi görmeyen paketler olursa bunları da bakıcısız olarak
>işaretleyeceğiz.
>
>İyi çalışmalar...

Şu ana kadar

Enes Albay
Emre Yilma
Türker Sezer
Server Acim

şahip oldukları paketleri 2011'e aktardım. Enes ve Emre'ye e-posta attım, fakat
herkese tek tek e-posta atmak da bana yorucu geldiğinden buradan duyurayım.

Son aylarda yoğun olarak commit listesinde görmediğim kişilerin paketlerini,
*urgent* listesinde gördüğüm an 2011'e alacağım(tıpkı yukarıdaki kişilerin
paketlerini aldığım gibi). Neden alındı, niye haber vermedin diyenler olursa
diye buradan haber vereyim tekrardan.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan