[Gelistirici] urgent listesindeki paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Şub 2011 Per 13:18:08 EET

On Perşembe 10 Şubat 2011 12:08:51 İşbaran Akçayır wrote:

> Selam,
>
> Merge edilmeyen paketlerin sahipleri niye merge etmediklerini bir yere

> freeradius'u İbrahim corporate2 ye almıştı, aynı şekilde 2011'e alması ve
> paketi üstüne alması uygun olur eğer ona da uyarsa.
> dirmngr için libksba paketini bekliyorum Meltem'in paket. ( dirmngr'in
> libksba bağımlılığı olduğunu yeni gördüm urgent listesine eklenmemiş
> libksba )

 libksba 2011 e girmiş ama urgent listesi güncellenmediği için girmemiş
görünüyor.

 O listeye paketlerle ilgili not koymayıp sık sık betikle güncellememiz lazım,
yoksa böyle yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Not koymak isteniyorsa yanına
urgent-packages-notes gibi bir dosya koyup oraya yazılabilir.

 Birazdan listeyi betikle güncelleyeceğim, notlarını saklamak isteyenler
dediğim yöntemi (ya da başka bir şeye anlaşırsak onu) koyarsa iyi olur.