[Gelistirici] corporate2/devel/network/web/opera - Remove kde4 related opera shared object.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Şub 2011 Cum 15:45:17 EET

04 Şubat 2011 Cuma günü (saat 13:13:24) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> +    # Remove kde4 related opera shared object.
> +    pisitools.remove("/usr/lib/opera/liboperakde4.so")

Böyle yorumlara eylemin ne olduğu yerine neden gerçekleştirildiğini yazarsak,
bizden sonrakilere daha faydalı olur: "Remove KDE plugin to prevent Opera
crash in Gnome environment." gibi. (Bunu salladım tabi tamamen, zira KDE'de
hiç bir uygulama çökmediği için aklıma Gnome geldi :S )

Misal bu durumda sonraki paketçi, Opera'nın yeni sürümüne güncelleme yaparken,
"Acaba bunu niye sildiler?" diye düşünecektir. Zira benim eskilerden aldığım
her pakette onlarca böyle yorum var ve neden yapıldığınu bilmediğim için pek
dokunamıyorum.

Hatta *bazı durumlarda* onlarca configure option'ı arasından bazı --enable-
hede/--disable-hodo satırlarının bile açıklaması yapılmalı çünkü o satırlar,
karşılaşılan belli hataları çözmek için yazılabiliyor ve daha sonraki
paketçiler neden eklendiğini bilmedikleri için kaldırabiliyor. Ya.

--
Gökçen Eraslan