[Gelistirici] Yalı'nın yeni majör sürümü için dilekler...

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
3 Şub 2011 Per 20:54:49 EET

03 Şubat 2011 Perşembe günü (saat 19:24:22) Koray Löker şunları yazmıştı:

>  Fikirler biraz olgunlaşınca referans e-postaların linkleriyle birlikte
>  hata takip sistemine girmeyi planlıyorum. Disk bölümü konusunda fatal
>  bir tasarım hatası yaptığımı yazan olmazsa İngilizce'ye çevirerek devel
>  listesinde de tartışmaya açmayı da düşünüyorum...

Senin ve diğer geliştirilerin fikirleri alarak yeni özellik setini belirlemeyi
ve plan çıkarmayı en yakın zamanda bende istiyorum ama şu anda önümüzde
dikkatimizi daha çok vermemiz gereken Kurumsal Final Sürüm var.

Bunların hepsini 17 Şubat sabahına bıraksak pek leziz olacak. Yoksa Ozan
ofiste sopayla peşimizden koşturur  :)

--
Mete ALPASLAN

Pardus Core Developer