[Gelistirici] libimobiledevice güncellemesi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
2 Şub 2011 Çar 09:53:57 EET

On Tuesday 01 February 2011 14:05:08 İnanç Yıldırgan wrote:
> 29 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 18:14:46) İnanç Yıldırgan şunları
yazmıştı:

kio-afc de var.

devel'de bir süre test edelim. testing'e almayalım hemen.

> Bu güncellemeyi yaparken
> <Requires>
>  	<Action>reverseDependencyUpdate</Action>
> </Requires>

  	<Action package="libimobiledevice">reverseDependencyUpdate</Action>

olacak.

> tagını eklemek dışında yapmam gereken bir şey var mı? Ek olarak ters
> bağımlılıklarda release arttırmak gerekiyor mu? Gerekiyorsa bunu ben
> yapabilir miyim?

Tüm ters bağımlılıklarda fromVersion kullanacak şekilde libimobiledevice
bağımlılıklarını güncellemelisin. Farmda derlenmesi için release arttırmak
şart zaten.

Tüm bu paketleri ard arda hızlıca commit etmelisin. Arada farmı dürtersek
güncelleme yapan kullanıcıların sistemleri kırılır.