[Gelistirici] libimobiledevice güncellemesi

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 14:05:08 EET

29 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 18:14:46) İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Libimobiledevice yeni sürümü geliştirme sürümü (1.1.0) (ki bundan
> sonra gelecek stable sürümü 1.2.0) ile API/ABI kırıyor. Depodaki ters
> bağımlılıklarının yeniden bu sürüm ile derlenmesi gerekiyor. Ters
> bağımlılıklar ipheth-pair, libgpod, upower, clementine ve ifuse.
> Paketi güncellemeyi düşünüyorum. Haber vereyim istedim.

Bu güncellemeyi yaparken
<Requires>
 	<Action>reverseDependencyUpdate</Action>
</Requires>
tagını eklemek dışında yapmam gereken bir şey var mı? Ek olarak ters
bağımlılıklarda release arttırmak gerekiyor mu? Gerekiyorsa bunu ben yapabilir
miyim?

İyi çalışmalar;
İnanç