[Gelistirici] ant 1.7.1 -> 1.8.2 geçişi

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
2 Şub 2011 Çar 07:44:43 EET

Merhaba,

2009, corporate2 ve 2011 depolarındaki ant'ı 1.8.2'ye yükseltmeyi planlıyorum.
Bunun için üç dağıtımda da ant'a ters inşa bağımlı olan ve aşağıda listelenen
paketleri 1.8.2 ile birlikte derledim, bir sorun gözükmüyor. Eğer itirazı olan
yok ise geçişi yapmak istiyorum.

2009
jubler, jcommon-serializer, bc-crypto-java, libfonts-java, freecol,
openoffice, pentaho-reporting-flow, librepository-java, liblayout-java,
sun-javamail(*), zemberek, ImageJ, libpixie-java, libxml-java, libformula-
java, hamcrest, icu4j(**), junit, mina-core, libitext-java(***), jfreechart,
slf4j, zemberek-server, sun-jaf(*), freetts, tomcat-servlet-api, hsqldb,
libflute-java, jcommon, bootchart, libloader-java

Corporate2
freetts, hamcrest, junit, mina-core, hsqldb, zemberek, ImageJ, slf4j,
zemberek-server, openoffice, bootchart, libreoffice, tomcat-servlet-api

2011
freecol, zemberek-server, hamcrest, junit, mina-core, zemberek, antlr, hsqldb,
slf4j, libreoffice, tomcat-servlet-api

(*) Paketin arşiv yolu erişilebilir değil, kendi yerel ortamımda düzeltip
sorunsuz derledim.
(**) Paketin arşiv yolu erişilebilir değil, ayrıca artık ant ile derlemeden
jar şeklinde dağıtılıyor [1], dolayısıyla derleyemedim.
(***) Derleyebilmek için actions.py'de ant'ı jar hedefi vermeden çağırdım.

[1] http://download.icu-project.org/files/icu4j/3.6.1/

İyi çalışmalar

--
Gökhan Özbulak / go