[Gelistirici] proxy degistirmekten bi hal oldum

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 21:48:24 EET

2011/2/1 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Uyanlar icin calisma yapsak o bile bir gelisme olur. pisi uymuyor mesela.
> svn uyuyor mu bilmiyorum. Ayrica NM mesela global environment variable nasil
> degistirebilir, yani her shell acisimda (konsole, bash vs.) bu http_proxy
> girili olsa otomatik (ben export http_proxy=benim_proxy:port dememe gerek
> kalmadan), pisi ve svn buna baksa bile bir gelismedir.

pisi'nin uymadığını ben de hatırlıyorum, pisi.conf da ayrıca ayarlar var ama
çalışmıyor onlar da sanırım, gerçi benim denememin üstünden epey zaman geçti
..
çevre değişkeni bana en temiz çözüm gibi geliyor, buna uymayan uygulamaları
düzeltmek de en iyi çözüm, sonuçta kde'den tutun tüm uygulamalarda proxy
ayarları için "çevre değişkenine uy" seçeneği var. Bunlardan uymayanlar
düzeltilmeli