[Gelistirici] proxy degistirmekten bi hal oldum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 21:35:29 EET

2011/2/1 İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>

> Tüm  uygulamalar genelde çevre değişkenlerine uymuyor mu bu proxy
> meselesinde ? http_proxy vs. gibi
> Daha karmaşık bir ayardan mı bahsediyoruz yoksa ?

Uyanlar icin calisma yapsak o bile bir gelisme olur. pisi uymuyor mesela.
svn uyuyor mu bilmiyorum. Ayrica NM mesela global environment variable nasil
degistirebilir, yani her shell acisimda (konsole, bash vs.) bu http_proxy
girili olsa otomatik (ben export http_proxy=benim_proxy:port dememe gerek
kalmadan), pisi ve svn buna baksa bile bir gelismedir.

--
Emre