[Gelistirici] trunk/pisi/pisi/operations - build: Guess WorkDir from archive name

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
26 Eyl 2010 Paz 12:34:00 EEST

On Sunday 26 September 2010 08:47:20 Gökçen Eraslan wrote:
> 26 Eylül 2010 Pazar günü (saat 00:31:19) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Tanımlanan dizin yoksa, hata vererek paketçiyi WorkDir'in değiştirilmesine
> zorlaması daha iyi olur bence. Yani, paketçi eğer inisiyatif alıp WorkDir'i
> elle giriyorsa, ve o dizin yoksa muhakkak haberdar edilmeli diye
> düşünüyorum.

Arada bir elle snapshot'ı alınan paketlerde hep WorkDir değiştirdiğimi
düşünerek bunun faydalı olacağını düşünmüştüm; ama bu, bazı hataların gözden
kaçmasına da neden olabilir. Söylediğin şekilde değiştireceğim.

> Bu şekilde tahmin etmek yerine ya da son bir seçenek olarak bunlara
> alternatif olarak, ortada hiç dosya yoksa ve bir tek dizin varsa o dizini
> WorkDir bellesek olmaz mı?

Daha önce bu öneriye listeden itiraz gelmişti diye hatırlıyorum. Arşivlere
bakayım biraz.