[Gelistirici] trunk/pisi/pisi/operations - build: Guess WorkDir from archive name

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
26 Eyl 2010 Paz 08:47:20 EEST

26 Eylül 2010 Pazar günü (saat 00:31:19) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> If defined, use WorkDir in actions.py. If it is not defined or the

Tanımlanan dizin yoksa, hata vererek paketçiyi WorkDir'in değiştirilmesine
zorlaması daha iyi olur bence. Yani, paketçi eğer inisiyatif alıp WorkDir'i
elle giriyorsa, ve o dizin yoksa muhakkak haberdar edilmeli diye düşünüyorum.

> directory does not exist, first try "srcname-version" then the
> basename of archive URL after splitting extensions.

Bu şekilde tahmin etmek yerine ya da son bir seçenek olarak bunlara alternatif
olarak, ortada hiç dosya yoksa ve bir tek dizin varsa o dizini WorkDir
bellesek olmaz mı?

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer