[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 18:08:21 EEST

Merhaba,

Yukarıdaki paketlerin henüz hepsine bakamadım, belki hepsi bakıcısız ve atıl
paket listesindeki paketler olabilir, akşama bakabileceğim ancak, 21.30 -
22.00 gibi. Ama içlerinde paketçisi olanlara dokunmamızın doğru olduğunu
düşünmüyorum, hatta çok yanlış olacağını düşünüyorum, bu paketlerle ne kadar
süredir ilgilenilmiyor olursa olsun.

Bu iş liste üzerinden mi yapılır yoksa özel e-posta olarak mı bilmiyorum ama
paket sahiplerine önceden paketleriyle ilgilenmek isteyip istemediklerini
sormadan ve kesin cevap almadan bakıcısız işaretlemek ya da silmek olmaz. En
azından bana böyle bir şey yapılsa rahatsız olurum.

Fatih, önerini yanlış anlamadıysam bu durumda olan paketlerin bakıcısız
olarak işaretlenmesini söylüyorsun öyle değil mi? Bana mantıklı geliyor ama
nasıl yapılacak bu?

Devel'de olup Stable'de olmayanların listesi alınıp paketçilerine bir
otomatik e-posta gönderilebilir, şu şu paketlerinizle ilgilenmeye devam
etmek istiyor musunuz, istemiyor musunuz diye ya da doğrudan geliştirici
listesine gönderilebilir ve bir son tarih verilir, sonrasında bakıcısız
olarak işaretlenebilir paketler.

Daha önce yüz kez konuşulmuş şeyleri gözümden kaçırdığım için tekrar ediyor
olabilirim ama konuyla ilgili görüşlerim bunlardır.

Paketimi kde bileşeni açıp oraya taşıdım:
http://lists.pardus.org.tr/contrib-commits/2010-September/015453.html