[Gelistirici] geleneksel review günü

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
18 Eyl 2010 Cmt 18:42:32 EEST

On Sat, 18 Sep 2010 18:37:02 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

Merhaba

> Dün gözden geçirme bekleyen paketleri içeren raporların üçüncüsünü
> yazdım ama hepimizin gördüğü gibi o da diğer ikisi gibi hiç ilgi
> görmedi. Biliyorum hepimizin çok işi var, hatta bazılarımızın
> Pardus'tan başka işleri de var ama review sürecinde sizce de işler
> haddinden fazla yavaş ilerlemiyor mu?

Fazla yavaş ilerlemiyor bence, eskisine göre çok daha hızlı işliyor.
Son bir iki hafta durgunluk oldu sadece, onun da sebebi malum.

> Bir bileşen sorumlusunun ayda
> bir kere bile review yapmamasında bir anormallik var bence. Sonuçta
> yapılacak iş atla deve de değil.

Review yapan insan sayısının neden bir elin parmağını geçmemesi
konusunu konuşmak gerekiyor, neden hep aynı insanlar review yapıyor?

> Bırak bu gözden geçirme işini diyorsanız o da bir seçenek ama bu işi
> yoluna koyabilsek daha iyi olacak sanki. Haftada bir review gününden
> başka önereceğiniz başka bir yöntem varsa onun üzerinde konuşalım.

Şu anki hali gayet iyi bence, ben yaptığın review listesini takip
ediyorum. Bu sürece alışmak için biraz zaman tanımak gerekiyor
(biraz zaman < 1 hafta)

İyi günler

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>